Numera kan jag kalla mig för personalvetare!

Efter 3,5 års oändligt slit med tentor, paper och uppsatser är jag äntligen klar! Fastän det har hunnit gå några dagar nu har jag inte riktigt tagit in att det äntligen är över. Blev fint firad av familjen med mysig middag, champagne och fina presenter.

Jag har läst massor med psykologi och dessutom klämt in en termin med ekonomi och en med juridik. Det är nu jag ska stanna upp och vara stolt över vad jag har åstadkommit. Den känslan har inte infunnit sig riktigt ännu, men den kommer nog snart. Har inte haft något tillfälle att pusta ut alls sedan i somras, så det tar ett litet tag att komma ner i tempo. Men nu har jag tid över till att bara vara ledig och göra allt som jag inte haft tid med. Och sen kommer nog det där jobbet också förr eller senare : )  

17:34