You are currently browsing the daily archive for fredag, mars 7, 2008.

 

Sitter i min sköna fåtölj och dricker té och läser en ny bok. Läste ut Tätt intill dagarna på två dagar. Denna gånger blir det Middag med Mr Latte som jag fick av F på Alla hjärtans dag. Det ser ut som en typisk chicklitt-bok men det är faktiskt en samling krönikor ur New York Times skrivna av matskribenten Amanda Hesser. Än så länge verkar den inte så dum!

14:45

Fredag! Idag är jag bara ledig. Allt plugg är gjort för denna veckan så just nu glider jag bara omkring i lägenheten och lyssnar på lite bra musik och så. Kanske blir det en liten promenad snart. Är lite sugen på en ny väska, så kanske tar jag en sväng inom någon affär. Hoppas att ni har en bra fredag allihopa!

11:14

Struntlillstrumpa är en liten prinsessa i en stor stad. Där bor hon i ett stort vackert slott tillsammans med sin prins. Efter flera många års slit har nu äntligen fått sin examen som personalvetare.

Just nu:
Jobbar lite

struntlillstrumpa@yahoo.se


Läser just nu:

Vita
Melania G Mazzucco

Arkiv

Kategorier

Mer av mig

mars 2008
M T O T F L S
 12
3456789
10111213141516
17181920212223
24252627282930
31