Tjejsnack
Vecka 46
Sömn

  • Sover du bra på nätterna, eller vad gör du om du inte kan somna/sova?
    Nej, speciellt inte just nu. Somnar antingen inte förrän framåt morgonen, eller somnar jag och vaknar efter en timme och ligger sedan vaken. När jag inte kan somna ligger jag och stressar upp mig för att jag måste somna 🙂
  • Hur många timmar sover du per natt, vardag/helg?
    På vardag (när jag kan sova) blir det i snitt ungefär 7 timmar. På helgen blir det 8 eller 9 timmar.
  • När går du upp respektive och går och lägger dig vardag/helg?
    Nu när jag jobbar hemma med uppsatsen varje dag går jag upp vid 9 och lägger mig runt midnatt. På helgen går jag upp vid 10 och lägger mig vid 1 eller 2.
  • Snarkar du, talar i sömnen eller kanske t.o.m går i sömnen?
    Nej, men F snarkar för oss båda! 🙂 Jag har faktiskt gått i sömnen en gång när jag var liten, men inte mer sedan…
  • Sover du ensam i sängen, om inte med vem/vilka?
    Med sambon.

14:52

