Somnade faktiskt i lagom tid igår för att få sova 8 timmar inatt. Är ändå så trött att jag inte orkar ta mig för något. Varför? Hade föreläsning fram till lunch och jobbade lite med C-uppsatsen i biblioteket efter det. Börjar få lite panik nu för att vi inte kommer någon vart, men vi har tenta nästa vecka så tiden vill inte riktigt räcka till. Har bestämt att jag ska börja plugga in lite anteckningar idag i alla fall så att jag i alla fall får lite koll på vad epistemologi och ontologisk ansats är. Jag tycker inte om kvalitativ metod! Inte kvantitativ heller för den delen, men det kursen har jag redan läst. Tröstar mig med att detta är den absolut sista metodkursen.

Nu är jag lite nyfiken.
Ni som pluggar/har pluggat: vad gick ni för utbildning? Det kan gälla högskola och universitet, men också gymnasium, KY-utbildning etc.

15:46

