Om du har sett över 55 st. serier är du en serienörd.

[x] Gilmore Girls (favoritserien nr 1!)
[x] Grey’s Anatomy (såg några avsnitt i början, men mer har det inte blivit)
[ ] Prison Break
[x] Desperate Housewives
[x] OC (tröttnade efter första säsongen)
[x] One Three Hill (sporadiskt)
[x] Vänner (alla avsnitt, om och om igen!)
[ ] Förhäxad
[ ] 24
[x] Simpsons
[x] Scrubs
[ ] CSI
[ ] CSI Miami
[ ] CSI New York
[ ] Jordan Rättsläkare
[x] Joey (alla avsnitt)
[ ] Bones
[x] Dawson’s Creek (har precis börjat kolla på det)
[ ] Heroes
[ ] House
[ ] Brothers and sisters
[x] Sex and the City (alla avsnitt i lite spridd ordning)
[ ] Navy CIS
[ ] Lost
[ ] My name is Earl
[x] Ugly Betty
[ ] Smallville
[x] Southpark (några gånger bara)
[ ] Stargate Atlantis
[ ] The 4400
[ ] The Office
[x] Two and a half men
[x] Spin City
[ ] Cold Case
[ ] Criminal Minds
[ ] Baywatch
[x] Lilla huset på prärien (några avsnitt när jag var liten)
[ ] Dallas
[ ] Shark
[x] Tredje klotet från solen
[ ] Law and order
[x] Våra bästa år
[x] Våra värsta år
[x] Sabrina Tonårshäxan
[ ] Ett geni i familjen
[x] Alla älskar Raymond
[ ] Ghost Whisperer
[x] 8 simple rules
[x] Svensson Svensson
[ ] Lizzie McGuire
[x] Sunset Beach
[ ] Magnum
[x] VIP (ett avsnitt. Det var så dåligt men det gick inte att sluta titta på det 🙂
[x] Stacked
[x] Myggan
[ ] Vita huset
[x] Advokaterna
[x] Ally McBeal
[x] Las Vegas
[ ] Xena
[ ] Entourage
[ ] Cityakuten
[x] Will & Grace
[x] Beverly Hills
[x] Sjunde himlen
[x] Dharma & Greg
[x] Fresh Prince in Bel Air
[x] Skilda Världar
[x] Nanny (alla avsnitt!)
[x] Tre Kronor
[ ] L-word
[x] Vita Lögner
[ ] Andra Avenyn
[x] Rederiet
[ ] Hem till gården
[x] How I met your mother (några avsnitt)
[x] That 70’s Show
[ ] Alias
[x] Seinfield
[x] Glamour
[x] Huset fullt
[ ] Hjälp
[ ] Mitt liv som död
[ ] The Shield
[ ] Close to home

Resultat: 45 serier

Det är konstigt hur vissa serier lyckas nästla sig in i ens liv trots att man inte följer dem. Gilmore girls, Vänner och några serier till är de enda jag verkligen följt. Men trots att jag faktiskt gjort allt för att undvika Våra bästa år, Tredje klotet från solen, VIP och Våra värsta år så kommer jag inte undan! Jag vet inte hur det går till, men plötsligt har jag ändå sett ett avsnitt.

Hur många serier har du sett?

23:28

