erik-segerstedt.jpg

Festiviteterna på stan dog ut redan vid midnatt igår kväll, men en langos på ett torg en öde sommarnatt är också trevligt! Tidigare på kvällen åt vi såklart grillspett på favoritrestaurangen Classic (som nog egentligen heter något annat nu). Strax innan lunch idag vaknade jag av ett otroligt åskväder som sedan lämnade kvar regn under resten av dagen. Vi vågade oss trots det ut en runda på stan för att se Erik Segerstedt som uppträdde på stora torg. Mycket folk i regn = många paraplyer att trängas med!

Läste förresten ut Min legendariska flickvän idag under åskvädret. Bra ibland och väldigt snabba vändningar i slutet… Nu ska jag sjunka ner i min sköna fåtölj och se på Gilmore Girls säsong 6. Kanske börjar jag även läsa någon ny bok. Har lovat mig själv att inte köpa någon ny bok förrän jag läst ett par som redan står och väntar i bokhyllan. Så kanske blir det Giraffens tårar denna gången…

23:43

